torsdag 18 december 2008

Vackra marker

Ni är några som hittat hit! Och jag är både förvånad och glad. Förvånad då jag orkeslöst och knappt marknadsfört min blogg men också för att mitt modesta jag verkar gilla uppmärksamhet. Jag rörs av tanken att kanske, kanske...kunna vara till nytta för någon mer som blivit brutalt hjärtekrossad. Visa hur det också kan vara när man är en Johbur och bär sorg. Glad då det är en ära att bli läst och kommenterad. En bonus lika värdefull som den att få skriva, något som flickorna fått mig att inse att jag behöver och har kommit att älska. Kommentarer och personliga mail läses noggrant, ibland flera gånger och jag har som ny målsättning att svara snabbare och svara över huvud taget! Jag tittar ofta in på mina medbloggares sidor, läser och betraktar. Men jag är lite hemlig och smyger mig fram på andras vackra marker. De är ofta så unikt komponerade att jag inte vill störa, men jag tycker nog att bloggar bör beträdas och jag ska i fortsättningen sätta ner några fler flaggor där jag trampar försiktigt.

Det jag vill säga är TACK till alla er som gör min blogg till just en blogg.
Det är ni som är förutsättningen!

2 kommentarer:

LinaV sa...

Vet du, du är till nytta även om man har sluppit undan stora kärlekssorger (iallafall sådana som behandlas i den här bloggen). Jag läser och begrundar och finner styrka i din styrka. Du är stark och fantastisk och jag vet att du kommer ta dig ur det här. Låt tiden gå. Låt det göra ont när det gör ont, våga glädjas när glädje kommer till dig. Jag tänker mycket på dig och dina små änglaflickor! Många kramar /Lina V.

Orchid sa...

Vill bara tala om att jag läser din blogg litet då och då!
En änglamamma ligger mig alltid varmt om hjärtat!
Ha det så gott!
Ingegerd