torsdag 22 januari 2009

Om ni undrar varför jag dröjer

Innan min sorti från en vacker men färdigbodd lägenhet och ett Göteborg jag bär i hjärtat, vill jag ge mina väktare på bloggen en varm hälsning och ett OBS! Jag kommer vara webb-fri januari ut då bredbandet dröjer, men...jag ska försöka posta några inlägg efter jobbet samt försöka svara på lästa men ännu obesvarade mail och kommentarer. Vill hinna kolla vad NI skriver inne hos ER också! Lovar att göra mitt bästa för det ligger staplar med ord och trängs med alla funderingar...avskyr oreda!

Det är oändligt stora möten som sker i den djupsvarta rymden!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Behöver ni flytthjälp säg bara till!

Johbur sa...

Tack snälla fina du! Tror det ska gå smidigt med proffsflyttare...annars ringer vi!

Kram, kram, kram, kram!

Orchid sa...

Huga, det är jobbigt att flytta! Man har mycket mer prylar än man minns och många kanske man inte ens behöver. Jag förstår att det måste kännas skönt när det hela är över!
Kram!
Ingegerd

Julia sa...

Saknar dig redan, men lite tålamod ska jag nog kunna ha.
Hjälp finns alltid om ni behöver. Det är bara att ringa, det vet du. Lycka till med flytten!

Unknown sa...

Lämnar en kommentar så vet du att jag tänkter på dig... Stackars dig som får stå och titta på svettiga, vältränade, solbrända flyttmän hela dagarna;.)

Hade inte velat byta...;.) Nej, faktiskt inte. Min karl såg ändå okej ut när han kom hem, trots sin nya nazistfrilla;.)