lördag 31 oktober 2009

Alla helgons

Jag önskar alla vackra överlevare en fin alla helgons helg!

Min ska firas vid graven där en stor och doftande grankrans ska bilda skydd mot vindarna runt graven. Ljus ska tändas hos alla små helgon jag önskar jag fått lära känna. "Grabbarna i graven bredvid" Philip och Simon och så lilla S, vår bästa änglafamiljs andra dotter som ligger två rader upp. Jag önskar jag hade haft tid att tända hos Melissas Antonia och Gabrielle också men istället får de en egen liten låga vid flickornas grav ikväll.

Vår bästa änglafamilj är på Spädbarnsfondens minnesstund och därefter ses vi på kyrkogården för att njuta av de tusentals magiska ljusen och stämningen. Sedan restaurang och många skratt. Imorgon kiss på stickan...

Jag önskar alla vackra änglar frid!

Minnesljus i Fässbergs Kyrka









Krans av ädel- och vildgran









Ljus för våra flickor och deras osynliga vänner


















I ett hav av lyktor. Ingen är ensam ikväll.









.

6 kommentarer:

Nilwa sa...

Önskar all lycka imon...fast jag redan vet vad det blir ;-) de skiner igenom mellan raderna när du skriver. kramisar

Orchid sa...

Jag ska strax åka till kyrkogården för att tända för min lille vän! Jag brukar också gå en sväng och titta på alla ljus. Jag tycker det är så vackert!
Jag håller fortfarande tummarna!
Kram och trevlig helg!
Ingegerd

Johbur sa...

Em....

Jag har nu både svarat dig och ändrat i "Taktlöst". Jag antar att du snabbt som ögat tänkte på den passande titeln ;)

/Jo

IVF-Karusell sa...

så fint ! önskar så mkt att ni fått positivt besked idag! kram!!

Eludie sa...

Jag hoppas att den här dagen varit en fin fortsättning på alla helgon! Kramar!

Anonym sa...

så fint. tänker på er. Kramar