torsdag 4 juni 2009

Hemliga mamman

Mitt i allt det svarta händer det rosa! Och känslorna kastar lasso omkring sig...

Jag fick nyss ett festligt meddelande, och därefter ett hemligt samtal. Om en månad skall något magiskt ske som jag får lov att uppleva nära, med bleck i pennan. Men det är ytterst hemligt och jag viskar ner dessa ord med mjuka fingerslag.

Annat magiskt är också i görning...och något litet till!



(Ni kan sluta tänka graviditet...det är för mig mer än magi, det är trolleri!)

.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Så spännande! Du får berätta sen!
Kram!
Ingegerd

Nilwa sa...

spännande, spännande!! väntar med nyfikenhet, och blir varm i hjärtat att höra lite härligheter mitt i allt elände11

Unknown sa...

Ojoj... värsta cliffhangern!:.))

Unknown sa...

Hej!

Så spännande och vad roligt.

Hoppas du får en bra helg,

Katarina "amospersson"