torsdag 2 april 2009

Html-tålamod

Det här duger inte! Måste göra något åt bloggen. Hur den ser ut, eller INTE ser ut! Behöver piffa och snygga till men har inget tålamod med html-koder och annat svårt. Enkelt är bra, men enkelt hur? Har givetvis kastat långa ögat på gratis bloggdesign, men inte fastnat för någon. Ska vara svart, vitt, rött...eller brunt...Ruth och Astrid...någon bild...äh! Finns det någon kunnig med html-tålamod här inne?

Gillar den här rubriktexten. Kanske brun?

Och enkelheten här, kan jag nog klara.

Också bra.

Väldigt gratis också!

En Jan Stenmarkare borde finnas med.

Som den änglamor jag är...

Den här bakgrunden skulle passa perfekt! Men hur? Kan en gratis wallpaper bli bloggbakgrund?

Mycket fin, kanske bäst, men behöver ljusas upp.

Jag?


Hjälp!

.

4 kommentarer:

Orchid sa...

Kul att du funderar på att göra om bloggen! Jag tror säkert att du kan fixa det! Jag lyckades skaffa mig en ny blogg igår! Det var inte så svårt som jag trodde från början!
Kolla här: http://vildaochtama.wordpress.com/
Jag önskar dig lycka till!
Ingegerd

Johbur sa...

Tack Orchid för tipset!
Fin sida! Dina bilder är så vackra att vilken sida som helst blir fin oavsett koder och typsnitt...

Jag funderar vidare.

Stor kram Johbur

Unknown sa...

Jag är ju så oteknisk att det knappt är någon idé att försöka... jag gjorde försök som resulterade i att min bloggdesigner fick ordna upp redan;.)

Kanske kan hon hjälpa dig? Med tips och sådant om inte hela designen... www.malinsofiacalmebring.blogg.se

Johbur sa...

Tack för tipset Melissa! Ska kollas upp...