lördag 22 augusti 2009

Med händerna på styret

Jag är synnerligen glad för att så många läser om min saknad, sorg och ångest. Att ni vill ta del av den största händelsen i mitt liv, mina tappade flickor, och att ni genom att finnas där hjälper mig att hjälpa mig själv. Hålla händerna på styret och se mig omkring längs den vindlande vägen.

Jag är så tacksam!

Min blogg är fortfarande ful och saknar finnesser. Ful är den utan min vilje, för jag skulle älska att se den i ett annat sken* men saknar html-kunskaper. Finesser saknar den med vilje då jag vill att texten ska vara det primära, utan onödigt brus. Mer behöver jag inte. Men att ni är så många som bortser från fantasilösheten och avsaknaden av brus är en ära.

Snart ska jag besöka era sidor, ni som hjälper mig att leva lite bättre. Men först ska jag ta mig själv på minisemester. Tillbaks på måndag och förhoppningsvis ska jag orka lite mer med bloggen framöver...

*någon som vet? Nytt men enkelt...

4 kommentarer:

Vida sa...

Med händerna på styret struntar jag fullständigt i vilken layout du har utan ser till innehållet... att få följa med på resan ger mig ödmjukhet och du skriver oerhört bra.. men framförallt om viktiga saker.

Om du läser hos mig eller inte är inte viktigt men jag tycker om att läsa hos dig...

Varm kram från Liv

Unknown sa...

Hm... om du vill ändra bloggens utseende så sök på google efter "bloggdesigner blogspot" så tror jag att du kan hitta några bra...

Men din blogg har inte utseendet i fokus, det är dina poetiska inlägg som står i centrum:.)

Men visst kan du ha en annan design som sätter dessa än mer i fokus:.)

Julia sa...

Måste bara säga att jag inte tycker att din Blogg är så ful. För mig betyder innehållet mer än snygg lay out. Och då kan en sida med meningsfull text bli finare än en som har en lay out som överträffar allt, men tom text.
Dessutom gillar jag dina bilder.

Millan sa...

Orden är din layout!!!

Kramar från Trollhättan