onsdag 11 november 2009

Längre meningar imorgon

Inte kry
En vad-för sorts-influensa?
Kärleken sover uppe
Snarkas och hostas i örat

Dexter - katt på nåder
Balanslös med krage
Fumlig, uppgiven
Slår i
Kastrat som slickar sina sår
En på mer än 100 gör så!
"Går bra ska ni se"
Alltid samma...

Kattvaktande virusspridare
Barnlös så det skriker
Tommast
Sömnlös och bitter
Fann linnet jag bar vid förlossningen
Fostervatten...buff...
Minnen, vått och rött

3 eller fler än
mycket ovanligt
1%
EN procent!!!
Missfallsutredning?
Jag tror nej

Kärleken stressar och pendlar
Uppe 5.15, hemma 19.20
Hinner inget sorts liv
Mulet
Trasiga element
Grävaren har glömt oss
också
Skulle vi oroa oss?
Fin-fina odds med tjing på lyckan.

Vi det!

2 kommentarer:

Mamma Melissa -ung mamma till 2 i himlen och 1 på jorden sa...

Ibland känns livet verkligen sådär upphackat... men jag finns här med tejp:.))

Nilwa sa...

De e ju själve fan....jag blir så ARG!!!!! varför....varför? har ju varit utomrikes och kastade mig in på datorn för att se hur det va med dig....fan fan fan....känner igen alllt....precis allt....
Det är inte möjligt, men blir varm i hjärtat av ditt samtal med din man...så fint, NI SKA BLI FÖRÄLDRAR till ett levande barn,...så är det bara....Trotsa på, jag tror att de kanske är den rätta melodin just nu.
Massor med ändlösa kramar