lördag 29 november 2008

Känsliga rummet

Jag kan inte sluta skriva! Ibland är det så. Och ibland kan jag inte börja. En annan sak jag inte kunnat hittills är att meddela andra om min bloggs tillblivelse. Jag behöver ut på arenan och dansa med folk! Jag har under några år följt olika forum på Familjeliv. Smygkikat. Det är likadant där, kan inte sluta läsa! Nu vet jag inte till vilket forum jag ska vända mig längre. Jag tillhör alla! Svårt att få barn, längta syskon, gravid, adoption, änglarummet...känsliga rummet nästa! Jag ska försöka hjälpa till lite, om jag kan, vilket är förhoppningen med min blogg. Jag vet hur nödvändiga andras formuleringar är i den största sorgen och jag vet hur väl jag behöver er därute. Kan bara inte sluta skriva...

Dans med svåra steg!

3 kommentarer:

Unknown sa...

NU har jag tipsat om dig igen! Hoppas du blir upphittad nu! ;.)

Saga sa...

Hej, hittade din blogg via familjeliv ... finner inga ord just nu men du skriver fantastisk bra! Kram & ha en fin första advent!

Adhdmamman sa...

Du skriver otroligt fin och bra!
Jag orkar dock inte läsa tillbaka i tiden, det gör för ont i mammahjärtat och jag orkar inte gråta mer idag...

kram från Noels mamma
änlammamma från fl